0
Brak produktów w koszyku.
Brak produktów w koszyku.
Przy każdym z oferowanych produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz mieć dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktu, a w przypadku kaw, czasu potrzebnego na jej wypalenie (zazwyczaj do 48 godzin) oraz wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Tak, na zakupy w naszym sklepie otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to najczęściej data wysyłki, lub data zaksięgowania wpłaty za Twoje zamówienie. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go na wskazany adres - modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie kolejnych produktów do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej emailem: biuro@ziarnodoziarna.pl.
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu przekazania go do dostarczenia. W momencie zmiany statusu zamówienia na "wysłane" anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej emailem: biuro@ziarnodoziarna.pl.
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. Wybierając opcję paczkomatu – Inpost będzie informował Cię na na bieżąco co dzieje się z Twoją przesyłką.
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: Zadzwoń +48 790 899 899.
Sposób reklamacji jest omówiony szczegółowo w zakładce regulamin sklepu.
Copyright © 2022. All Rights Reserved.