CZĘSTE PYTANIA

Poniżej znajdują się przygotowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Cię pytaniu:

 

JAK KUPOWAĆ?

Krok 1 - Wybór produktów

a) przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt, użyj cudzysłowu, jeżeli szukasz konkretnego produktu,

b) przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,

c) pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,

d) po znalezieniu interesującego Cię produktu, dodaj go do koszyka,

e) otworzy się karta z szczegółowym opisem produktu oraz opcjami wyboru, przy       zakupie kawy opcje wyboru dotyczą: wypalenia kawy, jej zmielenia oraz gramatury, po wybraniu tych opcji ponownie kliknij koszyk - kawa zostanie dodana, 

f) możesz dodawać kolejne produkty postępując jak wyżej,

g) jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka 

a) w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i z jakimi parametrami,

b) możesz zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,

c) klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,

d) poniżej wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,

e) potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia 

a) jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",

b) jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

  • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
  • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
  • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i udział w programie punktowym.

c) wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,

d) aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,

e) ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"

f) po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,

g) kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,

h) odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

 

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z oferowanych produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

      • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, skontaktuj się z nami emailem: biuro@ziarnodoziarna.pl lub poprzez formularz kontaktowy,
      • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki tego produktu, warto się pospieszyć z zakupem!
      • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście sztuk tego produktu,
      • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktów, aby obsłużyć wiele zamówień,
      • Produkt dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami emailem: biuro@ziarnodoziarna.pl lub poprzez formularz kontaktowy,
      • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
      • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz mieć dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktu, a w przypadku kaw, czasu potrzebnego na jej wypalenie (zazwyczaj do 48 godzin) oraz wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Jakie są formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomaty inpost,
  • odbiór osobisty w Warszawie, Proces Kawki, ul. Kłopotowskiego 23/25, +48 790 899 899

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 

Czym są punkty za zakupy?

Za każde wydane 150 zł (brutto) na kawę otrzymujesz 1 pkt. Uzbierane 10 punktów możesz wymienić na kawę o równowartości 100zł (brutto).

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, które Cię zainteresowały i nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj wybrane produkty do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupy w naszym sklepie otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to najczęściej data wysyłki, lub data zaksięgowania wpłaty za Twoje zamówienie. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go na wskazany adres - modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie kolejnych produktów do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej emailem: biuro@ziarnodoziarna.pl.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu przekazania go do dostarczenia. W momencie zmiany statusu zamówienia na "wysłane" anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej emailem: biuro@ziarnodoziarna.pl.

 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka. Wybierając opcję paczkomatu – Inpost będzie informował Cię na na bieżąco co dzieje się z Twoją przesyłką.

 

Mam problem z zamówioną przesyłką. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: Zadzwoń +48 790 899 899.

Sposób reklamacji jest omówiony szczegółowo w zakładce regulamin sklepu.

» regulamin sklepu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl